Archiwum > Numer 464 (04/2012)
Czy Kościół trzeba reklamować?
W drodze 2012, nr 04


rok wydania: 2012
liczba stron: 152
       DOSTĘPNE FORMATY:

       E-WYDANIE:





Wstępniak
Roman Bielecki OP


Rozmowa w drodze


Czy Kościół trzeba reklamować?
bp Grzegorz Ryś, Maciej Müller
Nowa ewangelizacja nie jest kierowana do niewierzących, ale do tych, którzy są ochrzczeni i niewiele to dla nich znaczy.

Eryk Mistewicz, Marek Magierowski
Gdyby Kościół był firmą, a Watykan był notowany na giełdzie, jego akcje cieszyłyby się ogromnym wzięciem - właśnie jako instytucji trwałej i stabilnej, nieulegającej jednodniowym czy tygodniowym wahaniom.

Marcin Prokop, Roman Bielecki OP
Jeżeli wasz Bóg jest taki, jak Go portretujecie, to niezależnie od tego, co na tej ziemi zrobię, w co będę wierzył i jak będę postępował, On mnie sprawiedliwie osądzi i wpuści do swojego domu.

Andrzej Draguła

Nowa ewangelizacja to nie atrakcyjny make up na liturgicznym obliczu Kościoła, lecz pójście z Ewangelią w świat: z nową gorliwością i z nowymi metodami.

Joanna Petry Mroczkowska

Bezpośredni w obejściu, uśmiechnięty, energiczny. Uważa, że Kościół powinien kojarzyć się z "tak", a nie z "nie", bo katolicyzm to żywotny wzrost, a nie wegetacja w czasie zdążającym do śmierci.

Paweł Milcarek

Granice między postchrześcijaństwem i chrześcijaństwem nie są już w naszym świecie ostre - rozmywają się do tego stopnia, że bardzo wielu chrześcijan to przekonani ambasadorzy postchrześcijaństwa.



Polemika


Reportaż


Orientacje


W drodze do ołtarza


Felietony
Adam Zagajewski
Marek Magierowski
Dariusz Kowalczyk SJ
Tessa Capponi-Borawska
Jan Góra OP

Tomasz Pawłowski OP



Szukającym drogi


Dominikanie na niedzielę
Facebook